onsdag 8. februar 2012

Åndelig forvirring og religiøs forbannelse.

Bloggeren jeg følger, og som jeg nå har bestemt meg for å "skygge" overgikk seg selv igjen i går. Som jeg skrev i min tidligere antiblogg annonserte han at det skulle komme noe.... Denne gangen overgikk han seg selv med hensyn til blasfemi. La meg forklare:

Ikke bare gjør han seg selv til en del av skapelseshistorien med hans nye versjon. Han rangerer den også. Først kommer verden, så Stian, så bloggen til Stian. Deretter vrøvler han videre med en omskriving av virkeligheten vi ikke har sett maken til siden Komiske Ali rapportererte direkte fra Baghdad under gulfkrigen. Toppen nås når han mener at Gud selv taler via bloggen. Jeg tar til ordet for fakkeltog!
Det var kristendommen.

Reinkarnasjonen tilhører vel forsåvidt Buddismen. Buddah sa: Det er tre ting vi aldri kan skjule, månen, solen og sannheten. Her Buddah har du fått deg en motstander!

Hva har vel Gandhi gjort denne hensynsløse bloggeren da. En gammel skallet, teppevevende mann på over 80 år - kjenner ikke denne bloggeren noen grenser?? Gandhi var hindu - sikkert glad for dette de og...

I ett enkelt innlegg har han såret og spyttet på nærmere 3 milliarder mennesker. Ett par milliarder mailer med "sorry" løser nok dette....

Hva bygger dette på? Jo, økonomi! Han skjuler det heller ikke og publiserer sine svimlende inntekter som svir som sitron presset rett i øyet. Vokt dere vel! Det kommer sikkert mer av samme gulpet.

Etter å fornærmet nærmere 3 milliarder mennesker nærmest peker han nese til disse sultne stakkarene med å fråtse i spesialmelk  fra egen ku - som må lages på spesialkjøkken med blåe kraner. Jeg vil anslå kosten på denne frokosten til nærmere 500 000,- Hvor mange unger kunne vi ha berget for bare ett av disse måltidene til denne fråtseren? Han avslutter dette ved å gni det inn med bilder av sitt herremåltid.

Til slutt prøver han å mildne intrykket og sjokket noe ved å påstå at alt dette er kjøpt på Rema 1000 - en lite koselig billigbutikk som jeg tidligere har anbefalt mot. Selger de kjøkken på Rema 1000? Selger de blå kraner på Rema 1000? Glass? Nei! Så lette er vi ikke å lure

Følg med videre på denne fråtseren på:  www.blogge.blogge.blogge.blogspot.com

2 kommentarer:

  1. Du dropper 1 X "blogge" i www.bloggebloggebloggeblogge.blogspot.com.
    Det kaller jeg blasfemi!

    SvarSlett