mandag 6. februar 2012

den som venter får som regel ingenting

Som jeg tidligere har nevnt følger jeg noen bloggere tettere enn andre.
Den jeg har blinket ut er tydeligvis en lat en. Jeg har lest grundig gjennom bloggen og "re-freshet" i flere dager men lite nytt skjer. I dag derimot kom det en kryptisk melding om at det skal skje noe i morgen. Det er i og for seg greit nok, men det som er unødvendig er å krydre denne meldingen med blasfemi!! - Jeg tror til og med denne personen er vokst opp i bibel-belte, ja akkurat, Sørlandet.
Tror denne personen at Varner, Peppes, klær fra en eller annen femi-designer ønskes å assosieres med dette?? Neppe. Her snakker vi mer Whiskas og utbrente stearinslys fra Nille.

Så til en annen. Fotballfruer... Her snakker vi kapitalisme satt i system. Haugevis med reklame for alt en kvinne trenger å bruke opp mannens penger på. Teksten er barnslig og dum, men bildene var fine...

Dette reiser derimot ett spørsmål. Hvis kjærestene til fotballspillere kalles fotballfruer, hva heter da Håndballjentene sine  - Er det DE som er hånballherrene?? Kanskje ikke rart de da ikke kommer videre i ett eneste mesterskap? Tenk over den DU!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar