lørdag 4. februar 2012

Lest meg opp på blogger

Har drevet scanning av forskjellige blogger i dag. Er det mulig??? her er det mye å ta tak i!

Begynner med den bloggen som tar for seg det å bli mor - mammabloggen. Dette er tøffe, ufyselige saker. Det spares ikke på detaljene. Måtte ta meg en pause her fordi her snakker vi om div. negative og positive sporinger (blødninger..) utflod med forskjellige farger og lukt. Velbekomme.. Denne tok litt luven av meg - måtte går meg en tur. Ble for visuelt - følger ikke denne lenger!!

Babybloggen derimot drives av unge arbeidsløse mødre som sikkert ikke en gang vet hvem fedrene til barnene er, eller hva som skjedde i forkant.... Her er det haugevis med eksempler på hjerneskadde innlegg med ett snev at konkurranse om hvem som har det nydeligst nyfødt bildet.. Hallo!! Nyfødte unger er ikke hverke søte eller flotte - de ligner på hamstere!! - Utrolig bra når en skriver at sønnen på 1 mnd kan si flere ord -  saken er imidlertid den at hun ikke helt fatter hva han mener..Gå du hjem for en IQ fest!!! Jeg er sikker på at disse eksemplarene av den kvinnelige rasen kommer til å blogge videre til ungene er langt over 30 - derfor slipper vi å møte dem i arbeidslivet, heldigvis!

Fjortissbloggene er fantastiske!! De heter alle "prinsesse(ett eller annet).blogg osv. Har ikke funnet noen prinser her enda. Kanskje noen som har en sønn som kaller seg prinsesseArvid?? Ett stolt øyeblikk kan jeg tenke meg?? Vel, uansett, de er alle avslørt nå. De blogger ikke for andre enn sine foreldre!!
En av disse prinsessene skrev mandag: "jeg har verdens kuuleste pappa jeg" koz og klemz og hele hopprennet... Tirsdag? "jeg fikk den råe buksa av pappaen min jeg" - Jeg skal få tak i denne stakkars faren som er i ferd med å gå ned en farlig sti som ender i - akkurat! Blogging!! Han må snart blogge for å tjene penger for å fø denne manipulerende fjortissen. Blogging er nå stadfestet som farlig og dyrt.

Pappabloggen... var på tv i nyhetene. Er det noe å bruke tid på da. Har ikke dusten hørt om album? Her er det en som skal dokumentere barndommen til sin datter og legge det ut på nett. Kult det når datteren er 14 og oppdager at hun ligger rundt omkring i hele verden med bleier fulle av drit og bustete hår. Goodbye daddy!!!

Sjakkbloggen. Utrolig at det kalles en sport. Det er og blir for nerder. Hvordan kan vi få noe ut av d4/e6 - MAN TRENGER ETT BRETT!

Bridge nesten det samme bortsett fra at vær vind og fauna tydeligvis spiller en rolle. Spillet ble avgjort med en frekk kløver fra vest....MAN TRENGER KORT FOR Å SPILLE KORT!

dagens tips: Var på trening i dag og glemte t-skjorte i bagen. Husk å sjekke dette før man trener seg søkkvåt. Dunjakke rett på huden er ikke spesielt behagelig og ser ikke så tøft ut heller. ( eller kanskje det gjør det i minus 17?)

Fylte diesel på shell - anbefalse ikke - for dyrt, handlet på rema - for dårlig utvalg ( hadde ikke hvitløk...)
Når jeg kom hjem funket ikke garasjeporten - kjøpt på Rayport på Kløfta, som da heller ikke anbefales.

Venter på YIN!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar